sobota, 9 grudnia 2017

Barcelona 2017



Hej! Może trochę późno ale chyba miło będzie cofnąć się do beztroskiego okresu wakacji a dokładniej do września, kiedy to z kuzynką i przyjaciółką pojechałyśmy na tydzień do Barcelony. Już od jakichś dwóch lat obiecywałam Celinie, że zabiorę ją tam i cieszę się, że w końcu mogłam spełnić tę obietnicę, z kolei Julka u naszej cioci w Hiszpanii jeszcze nie była, także również to była dobra okazja, żeby ją odwiedzić. Nie miałyśmy konkretnego planu, co chcemy robić, wymyślałyśmy na bieżąco. W większości miejsc już byłam rok i dwa lata temu i jeszcze jeśli nie widzieliście tych postów to zostawiam linki: Barcelona 2016, 1 day in Barcelona 2015, 2 day in Barcelona 2015, 3,4,5 day in Barcelona 2015. Mimo wszystko to było zupełnie inne doświadczenie, bo zwiedzanie z mamą i siostrą troszkę różni się od zwiedzania z przyjaciółkami haha. Wszystkie zakochałyśmy się w hiszpańskiej Sangrii, czyli tradycyjnemu napojowi alkoholowemu na bazie wina i owoców. Piłyśmy ją dosłownie każdego dnia w towarzystwie filmów i hiszpańskich przekąsek. Ciocia Kamila i jej rodzinka naprawdę super nas przyjęła i codziennie gotowali nam coś pysznego! To był super wyjazd, który bardzo miło zapamiętam i mam nadzieję, że dziewczyny również. Jednak teraz muszę trochę odpocząć od tego miejsca, ponieważ 3 lata z rzędu to trochę dużo, a ja lubię zmiany, dlatego dam sobie czas, żeby zatęsknić za tym miastem i skupię się na odkryciu nowych. Bilety na samolot kupione, kolejna podróż już w połowie stycznia także przygotujcie się na nowe posty i zdjęcia. Już nie mogę się doczekać!

























 Zapraszam serdecznie na moje social media: 
snap: lifehuntress

Do następnego! 
xoxo WW

17 komentarzy:

  1. Przepiękne widoki, widać, że super się bawiłyście!

    Pozdrawiam,
    Szyszka z https://szyszka-pisze-blog.blogspot.com/. 💖

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, śliczne zdjęcia :* Barcelona jest piękna.
    Zaobserwowałam Twojego bloga i dołączyłam do grona czytelników, więc będę tutaj wpadać częściej. Byłoby niezmiernie miło, gdybyś i Ty odwdzięczyła się obserwacją na moim blogu i kto wie, może komentarzem :D
    http://luxwell99.blogspot.com/2017/12/new-design-poznan-ice-festival-2017.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia! To był na pewno czas świetnej zabawy i cudownego zwiedzania. Zazdraszczam:) Pozdrawiam, poulciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.OOooo tak było cudownie. :) Zajrzę ;)

      Usuń
  4. Świetne zdjęcia, piekna Barcelona. Super że dotrzymałaś sobie obietnicę i poleciałaś bo zawsze to jakaś nowa przychoda i wspomnienia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam je tam zabrać, bo kocham to miasto :D

      Usuń
  5. Sliczne zdjecia. Nigdy nie bylam w Barcelonie ale widac ze warto 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że warto odwiedzić Barcelonę :) Pomyślę nad tym. Zdjęcia bardzo do tego zachęcają.

    Zapraszam do mnie
    www.jejinspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach, fajnie tam cofnąć się do słonecznych dni. Barcelona to piękne miasto! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow musiało być naprawdę świetnie!

    OdpowiedzUsuń