sobota, 30 grudnia 2017

Witaj Grudniu! Żegnaj Grudniu!

Hej! Nie macie pojęcia jaką ulgę poczułam, kiedy zaczął się grudzień! (W sumie już się kończy ale to taki mały, nieistotny szczegół) Listopad był straszny. Pokuszę się o stwierdzenie, że to najgorszy miesiąc w roku. Początek może jeszcze do zniesienia ale potem jest coraz gorzej. Zimno, jedna wielka chlupa, kolorowych liści, które tak uwielbiam podczas jesieni brak i w ogóle jest to taki przygnębiający czas. Też macie takie odczucia względem tego miesiąca? Tak czy inaczej jutro już ten wyczekiwany dzień - Sylwester. Swoją drogą czy ktoś mi powie jak to się stało?! Czas mija tak szybko! Trzeba naprawdę korzystać z życia, rozwijać się, robić to co się kocha, bo czas ucieka nam przez palce jak szalony. Jestem pewna, że Wy też tego doświadczyliście. I pamiętajcie, najgorsze czym możecie się uspokajać jest to, że macie mnóstwo czasu. Tak nie jest, wcale nie mamy go tak dużo jak się wydaje, dlatego należy działać tu i teraz!

Po cichu marzyłam, że w tym roku jednak śnieg zaszczyci nas swoją obecnością w Święta ale niestety się zawiodłam, jak pewnie wielu. No cóż... pozostaje nam mieć nadzieję, że w następnym jednak go nie zabraknie!

Zdjęcia trochę nie na czasie ale co tam! Enjoy! :D





ph. mama :*

Poniżej macie linki do rzeczy, które mam na sobie i które udało mi się znaleźć! :)

płaszcz - stradivarius
sweter - bershka
spodnie - stradivarius
buty - deezee
torebka - house

Do następnego! 
xoxo WW

24 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia! Z października, co nie ? :) Ja też już miałam cichą nadzieję, że w tym roku jednak spadnie śnieg na święta, jestem tak samo zawiedziona :( Ale ten czas leci jak szalony, nie mogłam się doczekać jesieni a tu już "zima" - no właśnie, na razie bez śniegu ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. :D Też zawsze mam tak, że nie zdążę zrobić tyle sesji podczas jesieni ile bym chciała, bo najpierw nie ma liści i czekam na idealny czas a potem chwila moment i już nie ma haha. Ale uwaga, z ostatniej chwili! Przed chwilą zaczął padać śnieg! Nie było go na Święta, chyba woli Sylwestra :P

      Usuń
  2. Zgadzam się z tym, że listopad był najgorszy , a zwłaszcza jego druga połowa. Pogoda w kratkę, ani dobrego światła na sesję zdjęciową.
    Ps: Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zawsze wyczekuję grudnia, święta, wolne od nauki, prezenty! I ten świąteczny klimat <3 A tak w ogóle, piękne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny miesiąc, taki przełomowy, skłania do zastanowienia nad swoim życiem, w końcu zaczyna się nowy rok i chcemy żeby był jeszcze lepszy od poprzedniego. ;) Dzięki :D

      Usuń
  4. U mnie Święta też bez śniegu, łączę się w bezśnieznych bólach;p Fajny sweter, wygląda na cieplutki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha tak łączmy się! Dzięki :D Miewałam cieplejsze ale jest bardzo milutki :)

      Usuń
  5. Oj ja też nienawidzę listopada. Za bardzo mnie przytłacza ten miesiąc. Pięknie wyglądasz kochana:* Szczęśliwego NR <3
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie.. mnie też. Dziękuję bardzo :D Oby nowy rok był jeszcze lepszy niż poprzedni :)

      Usuń
  6. Agh dopóki nie przeczytałem tego tytułu nie zorientowałem się że to już koniec grudnia...Baaardzo szybko. Ten miesiąc był dla mnie zły. pod względem spraw życiowych i ogólnie...boje sie stycznia, mam nadzieje ze bedzie ok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie lepiej i tego Ci życzę w nadchodzącym roku! <3

      Usuń
  7. Czas mija nieubłaganie, pędzi i nie planuje się zatrzymać. Niestety, ale końcówka roku nie przyniosła wspaniałej pogody, ani dobrego samopoczucia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mamy Nowy Rok, nowy początek i wierzę, że będzie lepiej! Musimy zrobić wszystko co w naszej mocy, żeby tak było <3

      Usuń
  8. Kochana, ale cudowne zdjęcia, uwielbiam tą sesję! :)

    http://nouw.com/flaviagutowska

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam jeszcze zaległe zdjęcia z jesieni haha :D Pięknie wyglądałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To szybciutko posta szykuj haha :) Dziękuję bardzo <3

      Usuń
  10. Świetne zdjęcia :) Stylizacja również mi się bardzo podoba :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej! Mam te same odczucia względem listopada. Kocham jesień ale listopad jest najgorszy!
    Osobiście lubię grudzień choć ten nie był jakiś zachwycający ze względu na brak śniegu.
    Fajne zdjęcia do posta. Bardzo ładne i klimatyczne no i są jeszcze kolorowe ładne listki :)
    Pozdrawiam
    http://ni3bi3ska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesień również uwielbiam, ogólnie bardzo ciężko mi wybrać ulubioną porę roku, każda ma coś w sobie. ;) Grudzień zawiódł pogodowo, styczeń póki co też nie zachwyca ale mam nadzieję, że jeszcze poczujemy prawdziwą zimę. :D Dziękuję bardzo <3

      Usuń