piątek, 3 listopada 2017

Holland photodiary


Hej! To była chyba moja najdłuższa przerwa w blogowaniu ale nie będę się nad tym jakoś bardzo rozwodzić bo i nie ma nad czym. Trochę się u mnie przez ten czas działo, także po kolei. Pod koniec czerwca wyjechałam do pracy do Holandii. Praktycznie do ostatniej chwili nic nie było pewne ale bardzo cieszę się, że wszystko jednak się udało. Spędziłam tam równo 10 tygodni, praca była w porządku, weekendy wolne także mogliśmy połączyć pracę z wakacjami, co było dla mnie pozytywnym zaskoczeniem. Nie wyobrażałam sobie mieszkać 30 km od Amsterdamu i go nie odwiedzić. Do tej pory podziwiałam go na zdjęciach, aż w końcu sama miałam okazję przekonać się, jak piękne i klimatyczne jest to miejce. Oczywiście nie zobaczyłam wszystkiego co bym chciała ale jest to dobry powód, żeby tam jeszcze wrócić. :) Ze znajomymi byliśmy również w parku rozrywki Walibi, nad jeziorem, w holenderskim klubie, był wypad nocny do Amsterdamu, jak i w dzień na zakupy, do cudownego miasteczka obok ale i nasze weekendowe imprezki w domu również były super haha. Z mieszkaniem trafiliśmy naprawdę bardzo dobrze, bo w 9 osób byliśmy w typowo holenderskim domku, gdzie przez okno mogliśmy podziwiać pola, kwiaty, wodę i owce haha. Czas leciał bardzo szybko i nim się obejrzeliśmy, trzeba było wracać. Szczerze mówiąc myślimy czy by nie wrócić tam za rok ale czas pokaże jak to będzie. Ten wyjazd dużo zmienił, pozwolił przemyśleć kilka spraw, odciąć się i dzięki niemu poznałam cudownych ludzi, co jest chyba najważniejsze. Cieszy mnie również fakt, że mogłam choć trochę podszkolić język angielski i sprawdzić się. Było trochę spraw do załatwienia w banku, na żywo czy to przez telefon ale też mogłam wykorzystać znajomość angielskiego do zadań specjalnych w pracy haha. :D Już niedługo post z Barcelony, gdzie wybrałam się we wrześniu z przyjaciółką i kuzynką. Do następnego! :*









































xoxo WW

16 komentarzy:

  1. Holandia to piękny kraj fajnie, że przy okazji pracy mogłaś coś zwiedzić :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo jakbym weekendami miała siedzieć i nic nie robić to bym chyba tyle nie wytrzymała haha :D

      Usuń
  2. Wow musiało być wspaniale. Po zdjęciach widać że atmosfera była wspaniała a klimat niepowtarzalny :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Holandia zawsze najpiękniejsza. Mieszkam w Holandii, choć obecnie na dłużej wróciłam do Polski i tęsknie za tamtymi widokami i nie mogę doczekać się powrotu. Amsterdam ma swój niepowtarzalny klimat, aczkolwiek małe miasteczka są przeurocze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Byłam również w Rotterdamie i też wywarł na mnie spore wrażenie :)

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia Hollandia
    to fajny kraj.
    Piękne widoki to coś wspaniałego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach te zachody słońca! Widać, że świetnie się bawiłaś. :) Wspaniała przygoda!

    OdpowiedzUsuń
  6. Great post dear!You have amazing blog.
    Do you want we to follow each other? Let me know <3

    Visit me,Coccinella

    OdpowiedzUsuń
  7. Najważniejsze, że fajnie spędziłaś czas :)
    Świetne zdjęcia.
    Jestem pewna, że masz co wspominać!
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. A zdradzisz gdzie pracowałaś? ;) napisz na maila ewcius1991@vp.pl bo już dwa razy byłam w Holandii i zawsze z opłakanym skutkiem a pokochałam ten kraj ;)

    OdpowiedzUsuń