piątek, 14 października 2016

Barcelona 2016

Gdańsk ----> Barcelona

Uwielbiam te widoki! To mi się nigdy nie znudzi! Nie mogę doczekać się kolejnej podróży! :D




Hej Wam! Czas na ostatni powiew wakacji, czyli ten post. Na początku lipca (kiedy to było! :o) byłam z mamą i siostrą w Hiszpanii u cioci jak rok temu. W Barcelonie czuję się już prawie jak u siebie, w metrze zgubiłam się tylko raz haha xd 

Port Vell










 Passeig de Gràcia 

Główna ulica w Barcelonie, gdzie znajdują się m.in. sklepy znanych marek i słynne budynki Gaudíego jak Casa Batlló czy Casa Milá. Jest naprawdę cudowna! Uwielbiam ten klimat, te budynki... co wiązało się z tym, że cały czas gubiłam mamę i siostrę, kiedy stawałam co chwilę na kilka minut, żeby zrobić milion zdjęć tych samych obiektów z różnej perspektywy. :p






















Widoki z centrum handlowego Las Arenas de Barcelona

Serdecznie polecam wejście na samą górę tego centrum handlowego położonego na Plaza de España, widoki są niesamowite! 





Plaça de Catalunya


La Font màgica

Pokazu magicznych, śpiewających fontann na wzgórzu Montjuic nie można przegapić! Zdjęcia nie oddają w pełni tego piękna, to trzeba zobaczyć na własne oczy. Byłam rok temu, w tym i kiedy następnym razem pojadę, to miejsce zdecydowanie znów znajdzie się na mojej liście! Jedynym minusem jest to, że zawsze są tam takie tłumy, że ciężko zrobić zdjęcia, żeby niczyja głowa nie wchodziła ci w kadr ale co się dziwić... każdy chce to zobaczyć. :D











La Barceloneta 



(Podczas robienia tego zdjęcia zostałam prawie staranowana przez co najmniej 10 rowerów haha xd)


Cathedral de la Santa Creu


Uliczka, w miejscowości Palleja, gdzie mieszka moja ciocia.


La Rambla

Uwielbiam tą najbardziej popularną uliczkę w Barcelonie. Zdecydowanie ma swój klimat. Mnóstwo sklepów z pamiątkami, mini restauracji, kwiaciarni i artystów pokazujących swoje prace.




A co tam, trochę selfiaczy z Barcelony. :p




Barcelona ----> Gdańsk 

Do zobaczenia za rok! 


Do następnego! :*
xoxo WW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz