sobota, 25 lipca 2015

2 day in Barcelona

La Rambla 


Cześć! Czas na zdjęcia z drugiego dnia w Barcelonie. :) Rano przeszłyśmy się ulicą la Rambla, na której znajduje się słynny targ la Boqueria. Wszystkie owoce były pięknie i starannie ułożone. Oczywiście taki piękny stosik owoców prawie rozwaliłam za co dostałam małą reprymendę ale ja bez takich epizodów to nie ja więc wszystko w porządku. :)  Uliczki z rybami i mięsami omijałam szeeerokim łukiem. Czując ten zapach i widząc te wszystkie głowy, nogi, kopytka... miałam wrażenie, że zaraz zemdleję. Nie kupiłyśmy owoców w kubeczkach, bo trochę bałyśmy się po incydencie w Carrefour... Owoce okazały się zepsute i choć na targu, stojąc w tym lodzie prawdopodobnie było z nimi wszystko w porządku to jednak się nie skusiłyśmy. Za to wychodząc z targu zajrzałyśmy do Dunkin' Donuts, gdzie weszłyśmy z zamiarem kupienia sobie po pączku (wzięłyśmy 6 bo tak się bardziej opłacało :p).














 Arc de Triomf 











Wzgórze Montjuic


Disney shop *.*

Z moim księciem :)



xoxo  W.W

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz