sobota, 6 stycznia 2018

Nowy rok, nowa ja?

Witam wszystkich w Nowym Roku! W 2018 chciałabym Wam życzyć przede wszystkim tego, aby okazał on się zdecydowanie lepszy niż poprzedni. Spisując moje cele na nowy rok zajrzałam do tych z zeszłego i niestety muszę stwierdzić, że poległam. Nie był to zły rok, lepszy niż 2016 pod względem postanowień ale to jeszcze nie to, co chciałabym osiągnąć. Zresztą myślę, że całe życie będzie mi mało, lubię stawiać wysoko poprzeczkę i myślę, że jest to nawet wskazane, jeśli wciąż chcemy się rozwijać, stawać się lepszą wersją samych siebie. Lista na 2018 wygląda podobnie jak poprzednia, ponieważ są to ważne dla mnie rzeczy, które wiem, że mogę zrobić lepiej ale też pojawiły się nowe punkty i jestem pewna, że nowy rok będzie lepszy niż 2017, już ja o to zadbam. :)

Nie wiem czemu jest tyle kontrowersji jeśli chodzi o wyznaczania sobie celów na nowy rok. Niektórzy twierdzą, że to bezsensu, że i tak się nie spełni, że skoro coś nie nie udało w poprzednim roku to w następnym też nie ma prawa. Nowy rok, nowa ja blablabla... Zupełnie się z tym nie zgadzam. Uwielbiam to, że dostajemy nową szansę, możemy zastanowić się, jak wyglądał poprzedni rok, co zmieniliśmy, co nam wyszło, co niekoniecznie i co zrobić, aby nasze życie w końcu wyglądało tak jak tego chcemy. Dostajemy czystą kartę i możemy ją zapisać jak tylko chcemy. Warto podnosić sobie poprzeczkę, wyznaczać cele, bo jaki jest człowiek, który do niczego nie dąży, który nie ma marzeń? Jak dla mnie? Pusty. Jeśli nic sobie nie postanowimy, już z góry jesteśmy skazani na porażkę, jeśli w siebie wątpimy to nie wygramy, jeśli uważamy, że ten rok i tak będzie beznajdziejny to mogę Was zapewnić, że tak właśnie będzie, bo siła podświadomości jest ogromna. Negatywne myśli nigdy nie przyniosą nam pozytywnego życie i o tym warto pamiętać. Wiem, czasem ciężko to zastosować w praktyce, niekiedy sama mam z tym problem ale to również cel na ten rok, aby popracować nad myślami i nastawieniem. Napiszcie koniecznie co o tym myślicie, co sobie założyliście i czy poprzedni rok był udany. :)






ph. mama :* 

Co mam na sobie (podlinkowałam to co mogłam znaleźć): 
płaszcz - stradivarius
szalik - stradivarius
bluza - stradivarius
spodnie - stradiarius
buty -  deezee

Na koniec mój najukochańszy skarb <3


Do następnego! 
xoxo WW

15 komentarzy:

  1. Piekne zdjęcia kochana! :)

    http://nouw.com/flaviagutowska/elegancko-i-wygodnie-codzienny-look-32482965

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie zdjęcia :)
    Wszystkiego dobrego na ten Nowy rok :*

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja w tym roku przestałam z "nowy rok = nowa ja", bo wtedy brak mi motywacji. na rok 2018 mam tylko dwa cele i na pewno to nie jest to. co ma byc to bedzie. jak psychicznie sie podniose aby cwiczyc i siebie zmieniac to to zacznę robić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja do tego roku podchodzę z dużą rezerwą ,bez większych zmian. Przepiękne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  5. W minionym roku miałam listę celi, które sobie wyznaczyłam.Udało mi się je zrealizować, ba nawet zrealizowałam zapomniane marzenia.Jeśli się czegoś bardzo chce to jest się w stanie to osiągnąć.W tym roku tak w 50% odpuszczam sobie robienie postanowień, chociaż jakieś już konkretne mam ale bardziej prywatne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Powodzenia również w tym! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie każdy mowy dzień jest szansą na zmianę. Nowy Rok, urodziny, piątek 13. Kto by tam to liczył ;D.
    Jeśli postanowienia noworoczne motywują bardziej, to jak najbardziej trzeba z tego korzystać.
    Pozdrawiam! :D
    Sowa

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jak coś postanowię to od razu działam. Nie mam postanowień na nowy rok. To bardziej wychodzi mi na dobre :D
    Zapraszam do siebie: http://rooksiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. super zdjęcia, dziewczynka prześliczna, szczęśliwego nowego roku:)
    poesypoem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nowy rok nie jest dla mnie jakąś szansą na lepsze. Lecz motywacją do działa by nie zepsuć tego roku :D

    OdpowiedzUsuń
  11. great post dear you look beautifull keep posting..
    https://clicknorder.pk online shopping in lahore

    OdpowiedzUsuń