niedziela, 11 lutego 2018

Ten długo wyczekiwany moment

Hej wszystkim! Jak tam studenci? Przeżyliście już swoje pierwsze załamanie psychiczne z powodu sesji? Ja tak i nie obiecuję, że to było moje ostatnie haha. Ogólnie teraz każdy mój dzień to jedna wielka niewiadoma. Raz mam super humor, innym razem totalnie beznadziejny i mam ochotę tylko wejść do łóżka, zakryć się kołdrą i nigdy stamtąd nie wychodzić. I pomyśleć, że to wszystko zależy od tego jak pójdzie mi jakieś zaliczenie... Zdecydowanie powinnam popracować nad znoszeniem małych porażek w życiu, bo szczerze muszę przyznać, że sobie z nimi nie bardzo radzę, a nie chcę żeby mną rządziły. Jak jest z Wami? Też załamują Was niepowodzenia, czy jednak dajecie radę mimo wszystko myśleć pozytywnie? Należę do osób, które we wszystkim znajdą sens, nawet w tych najgorszych rzeczach, które nam się przytrafiają, niestety dopiero po dłuższym okresie czasu, chciałabym umieć to dostrzegać szybciej.

Najgorsze co można zrobić przed sesją to uzależnić się od jakiegoś serialu ale w sumie w moim życiu nie ma takich momentów, kiedy akurat nie mam bzika na punkcie któregoś, niestety jest to silniejsze ode mnie. Obecnie skutecznie rozprasza mnie serial Friends, który zaczęłam chyba jako ostatnia osoba na Ziemi haha. Halo, czy jest tu ktoś kto jeszcze tego nie oglądał? Ja totalnie przepadłam, a moje wspólokatorki mogą tylko słyszeć co jakiś czas dochodzący z mojego pokoju śmiech. Ten serial mnie rozbraja, serio. Co ciekawego obecnie oglądacie? Też Was seriale odrywają od nauki? ;)

P.s tekst pisany wcześniej, obecnie odpoczywam sobie w domku, bo mam W KOŃCU ferie (szczerze mówiąc nie sądziłam, że dożyję tego momentu haha) Przyznać się, kto czuł się podobnie? :)





















 ph. Julia Stępień, Kacper Prylewski 

płaszcz - stradivarius
bluzka - stradivarius
spódniczka - h&m
buty - renee 
torba - h&m

Do następnego! 
xoxo WW

46 komentarzy:

  1. Oglądałaś może serial walking dead? Bardzo fajny :) i wciągający. Super zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tylko 2 sezony, koniecznie muszę do niego wrócić. Dziękuję <3

      Usuń
  2. Zakochałam się w tej scenerii ! Genialne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Współczuję każdemu studentowi życia. A myślałem żeby tam się wybraci na jakieś studia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaaak, ja też się czasem zastanawiam czy to była dobra decyzja ale studiuję 3 języki, to co kocham także mam nadzieję, że będzie dobrze i w przyszłości da mi to wiele możliwości ;)

      Usuń
  4. o jeju, mnie pierwsza w życiu sesja rozwaliła na łopatki i chciałam ze studiów rezygnować, mimo iż w sumie była jedną z niewielu, którą zaliczyłam w całości w pierwszym terminie. ;) ale przeżycie było okropne. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    https://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była moja trzecia i każda kolejna wydaje się gorsza od poprzedniej także boję się co będzie dalej haha ale damy radę! :D

      Usuń
  5. U mnie studia czekają mnie dopiero za 1,5 roku, nie załamuj się małymi porażkami dasz radę, będę trzymać kciuki, żeby wszystko poszło dobrze :*
    Cudowne zdjęcia i sceneria :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie, a Tobie w takim razie życzę powodzenia w szkole i na maturce :D

      Usuń
  6. Świetne sa te zdjecia i ootd!

    http://start-afire.blogspot.com/2018/02/jak-krok-po-kroku-zbudowac-pewnosc.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłego wypoczynku kochana! <3
    Aktualnie ponownie zagłębiam się w fabułę, mojej ulubionej meksykańskiej telenoweli "Nie igraj z aniołem" <3
    Ślicznie wyglądasz, sweterek podbił me serce.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie słyszałam, zobaczę na pewno co to, może i mnie zaintersuje ;D Dziękuję i również pozdrawiam <3

      Usuń
  8. No popatrz, ja także mam teraz ferie! :D
    Wszystkie sezony Friends oglądałam już po kilka razy. Chyba ci nawet troszkę zazdroszczę, że poznajesz ten serial od początku i nie wiesz, co czyha za rogiem, ja już tego nie mam, a naprawdę super serial. :D
    Pozdrawiam,
    siejonka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, właśnie przyjaciółka niedawno skończyła i mówi mi, żebym ciezyła się każdym momentem a jeszcze inna, że mi meega zazdrości ale sama zaraz skończę, już jestem w trakcie ostatniego sezonu i sama sobie współczuję :(

      Usuń
  9. Ja również miałam wrażenie, że nie doczekam wolnych dni. Sesja to istne piekło, a logika wykładowców zaskakuje!
    Jeśli chodzi o seriale doskonale rozumiem miłość do Przyjaciół ;)
    Masz bardzo ładne włosy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na szczęście wszystko się kiedyś kończy chociaż nam się wydaje, że to nigdy nie nastąpi ;) A jeśli chodzi o wykładowców to zaczynam wątpić w ich poczytalność i jakiekolwiek ludzkie uczucia haha. Przyjaciele niestety się kończą ale na szczęście nie moja lista z serialami do obejrzenia w następnej kolejności. :) Dziękuję <3

      Usuń
  10. W ostatnim czasie zaczęłam oglądać sporo seriali, ale przyznam, że o Friends nie słyszałam, więc nie jesteś sama! :D
    Co do sesji. No nie wypowiem się, bo jestem w trzeciej technikum. W każdym bądź razie mój przyjaciel ma jutro ostatnie zaliczenie i stresuję się razem z nim. Mam nadzieję, że sobie doskonale poradzi:)
    Mnie przeważnie niepowodzenia motywują, ale niestety po jakimś czasie. Przez parę dni jestem w dołku, a potem myślę nad tym wszystkim i staram się coś polepszyć i udoskonalić :)
    No udanych ferii Ci życzę!
    Bardzo ładna stylizacja :) A śnieg dał tym zdjęciom niesamowitego uroku :)
    Masz piękne włosy i usteczka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana koniecznie zacznij, obiecuję, że wpadniesz po uszy! :D Trzymam kciuki za przyjaciela! Nooo ja mam tak samo, najpierw dołek a potem niesamowita motywacja! Potrzebuję chyba takiego czasu, kiedy użalam się nad sobą a potem pracuję nad tym chociaż wolałabym, żeby pozytywne nastawienie przychodziło trochę szybciej. Pracuję nad tym :) Dziękuję bardzo <3

      Usuń
  11. wow darling you look beautifull & outfit look fabulous on you,love these pictures..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  12. Super post <3 Piękne zdjęcia. Może wzajemna obserwacja ?
    Klaudiaonelive Blog<3

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia i mega wpis! Nie jestem studentką, bo dopiero 1 liceum, więc za dużo to się nie wypowiem. Tobie życzę powodzenia! 🖤

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakbym się przejmowała drobnymi porażkami, to ciągle bym chodziła zdołowana, haha :D
    Super look :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo to prawda, nie można tak wszystkiego brać do siebie :D Dziękuję <3

      Usuń
  15. cudowna stylizacja! uwielbiam czerń, uwielbiam spódniczki i uwielbiam kozaki za kolano! ❤ a sweterek cudooo *.* marzy mi się taki z perełkami! ❤ a co do niepowodzeń to nie ma sensu sobie nimi zawracać głowy. Niczego i tak nie zmienisz zamartwianiem się. W taki sposób traci się czas i psuje sobie humor, a to jest kompletnie niepotrzebne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo masz rację, pracuję nad tym. :) Tym bardziej, że ostatecznie wszystko dobrze się układa. Dziękuję bardzo <3

      Usuń
  16. Ojj niestety życie studenta podczas sesji jest cięzkie xd mnie też trochę załamują takie małe porażki, ale potrafię się szybko pozbierać ;)
    Ślicznie wygądasz, obserwuję ♥


    Mój blog - HELLO-WONDERFUL



    instagram

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj tak ale ostatecznie wszystko jakoś się układa i jest tak jak miało być ;) Dziękuję <3

      Usuń
  17. Jeśli jeszcze raz ktoś mi powie, że czerń jest nudna od razu odeślę go do Twojego zestawu- to wlasnie dzięki temu, że ta czerń różni się odcieniami i fakturami jest mega stylowo - super całość :)

    Piękny sweterek- uwielbiam perełki, więc od razu wpadł mi w oko <3

    Kochana, jeśli chodzi o sesję... ja na szczęście mam już studia za sobą, ale pamiętam, że pewnego dnia ucząc się do kolokwium ciągle wynajdowałam sobie coś do roboty, zamiast nauki, bo w tym momencie wydawało mi się, że to jest najważniejsze, także raz nawet kwiatki przesadzałam hahahahahaha :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, bardzo mi miło dziękuję <3 Tak, ustalam sobie np. że jak tylko wrócę do domu, siadam do nauki a potem zaczynam robić wszystko byle nie to i zastaje mnie noc, którą muszę zarwać, standard. Ale kwiatów jeszcze nie przesadzałam haha :P

      Usuń
  18. Strój bardzo do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna stylizacja, sweterek wpadł mi w oko :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/02/paszczyk-w-kolorze-baby-blue_22.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Też nie oglądałam Friends'ow. Seriale strasznie pożerają czas. P.S. Śliczne zdjęcia i fryzura, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń