niedziela, 11 czerwca 2017

Stylizacja na dwa sposoby


Hej wszystkim! Przechodzę teraz ciężki okres w życiu - sesję, haha. I pomyśleć, że prawdopodobnie będzie mnie to czekać co pół roku... (jeśli oczywiście uda mi się zaliczyć ten 1 rok) Gorsze niż matura? Upewnię się kiedy ten koszmar się skończy, czyli 23 czerwca ale pokuszę się o stwierdzenie, że tak, bo chociaż zdobyłam już wszystkie zaliczenia i zdawać by się mogło, że najgorsze za mną to przecież czekają mnie jeszcze egzaminy, a ja już mam dość. A co po sesji? Zasłużony odpoczynek? Ależ nie! Praca! Dorosłe życie jest takie ciężkie, haha. Noo ale mam nadzieję, że we wrześniu pojadę tam, gdzie bym chciała. :) A Wy jak tam? Odliczacie dni do wakacji, przeżywacie najdłuższe wakacje w życiu, czy jesteście jak ja w trakcie sesji?












ph. mamusia :* 

ramoneska - stradivarius
jeansowa kurtka - mamy z lat 90.  
bieliźniana bluzka - pull&bear
spodnie - stradivarius
buty - deezee
torebka - stradivarius
choker - pull&bear
zegarek -  cluse
pasek - pull&bear

Do następnego! 
xoxo WW

30 komentarzy:

  1. Uwielbiam taki klimat sesji, mrocznie a zarazem elegancko, przepiękna sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna jest ta sesja i bardzo klimatyczna z takim pazurem :D

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia z sesją! Zarówno kurtka skórzana jak i jeansowa dobrze się prezentuje i pasuje do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiekne zdjecia! Niestety odpoczynek to cos czego zawsze pragniemy, ale zycie to ciagla praca :/

    Sloncezachmura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo niestety ale też jak za długo odpoczywam to mnie nosi, muszę coś robić także dam radę jak zawsze ;)

      Usuń
  5. Życzę Ci powodzenia w tej jak i kolejnych sesjach! Widzę też, że w wakacje nie będziesz próżnować, a przynajmniej sobie dorobisz. Podobają mi się te vansy i sama planuję je kupić.
    ig: oliwiaoleszczyk
    littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :D Noo są plusy, będzie za co pojechać w fajne miejsca :D

      Usuń
  6. Piękne zdjęcia :) Masz bardzo ładne włosy.

    Ah współczuję z tą sesją. Taka nauka nie jest dla mnie ;P

    Obecnie ani nie czekam na wakacje, ani nie jestem w trakcie sesji ;P W swojej szkole zdałam już egzaminy i cały czas pracuję ;)

    Pozdrawiam i powowdzenia na uczelni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :D Zatem powodzenia w pracy :)

      Usuń
  7. Sesja jest prześliczna, bardzo klimatyczna. Życzę ci powodzenia w tej sesji ;)
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Sesje da się przeżyć, trzeba tylko mocno w siebie wierzyć. Wiem, bo już skończyłam swoje wszystkie sesje. Bardzo spodobało mi się pierwsze zdjęcie z jeansową kataną, jak siedzisz na pomoście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I przeżyłam, wszystko zaliczone, nie ma września także bardzo się cieszę :D Dziękuję bardzo :*

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Za 4 lata poczuje smak sesji... Świetnie wyglądasz :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz ślicznie! Ta ramoneska jest świetna ♥
    http://juliakordiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia!
    W obu stylizacjach wyglądasz cudnie :)
    Życzę zdanych sesji :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. kurcze śliczne klimatyczne zdjęcia *.* mega włosy

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię takie stylizacje z ramoneską :) Fajnie to wygląda na co dzień!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Świetne :) Jak widać vansy pasują do wszystkiego! Pozdrawiam. http://claudiine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny zegarek! Taki minimalistyczny!
    https://lessarax.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń