czwartek, 6 kwietnia 2017

Różowa plisowana spódnica


Hej wszystkim! W końcu mamy wiosnę! To znaczy tak jakby... Raz jest, raz jej nie ma, jakby nie mogła się zdecydować czy już przyjść, czy może jednak jeszcze trochę się z nami podroczyć. Dlatego też zdjęcia wydają się bardziej jesienne niż wiosenne. Jeśli chodzi o moją spódnicę z dzisiejszego posta to podoba mi się zarówno w wersji eleganckiej jak i sportowej, np. z białymi tramkami i taki zestaw też zamierzam zrobić. :D

Jednym z moich ważniejszych postanowień było czytanie książek. Szczerze nie bardzo mi to wychodzi. Kiedyś je pochłaniałam jak szalona, a teraz jestem sobą wręcz zażenowana haha. Oczywiście nie przeszkadza mi to w kupowaniu coraz to nowych pozycji, głównie w Biedronce. No bo jak nie kupić książki w tak okazyjnej cenie haha? Ale totalnie wciągnęły mnie seriale. To znaczy zawsze byłam maniaczką ale czas na książki znajdowałam. Tak czy inaczej, postanawiam poprawę! Właśnie skończyłam z współlokatorką Singielkę, kilka dni wcześniej Pamiętniki Wampirów i chociaż moje serce krawawi, myślę, że to dobrze, bo w końcu może skupię się na nauce czy książkach. Haha taa jasne... pozostaje przecież jeszcze kilkanaście innych ale z nimi, niestety czy może stety jestem na bieżąco, czego nie lubię, ale mimo wszystko postaram się nie zacząć niczego nowego, chociaż mnie kusi, bo na mojej liście jest ich jeszcze mnóstwo.



Wydaje mi się, że osiągnęłam nowy poziom bycia fit. No bo jak nazwać to, kiedy urywasz się ze studiów, żeby jechać do domu przygotować sobie coś do jedzenia, byleby tylko nie zjeść niczego niezdrowego na uczelni haha?  Czasem wydaje mi się, że myślę tylko o siłowni i jedzeniu. No i aż zgłodniałam ale jest już zbyt późna pora i nie mogę... kurczę. :p Trzeba iść spać ale tego też nie mogę zrobić, bo czeka mnie jutro kolokwium... Achh to ciężkie życie haha. Ostatnio dużo gotuję, szukam przepisów i naprawdę mi się to podoba. :D Może kiedyś coś kulinarnego pojawi się również na blogu? :)








Mama: ,,A teraz pozuj przy drzewie" 
Ja: ,,Dobrze, może być?" 


ph. mamusia :*

bluzka - new yorker 
spódnica - stradivarius
buty - stradivarius
zegarek - oriflame
torebka - stradivarius

Do następnego! 
 xoxo WW

57 komentarzy:

  1. Spódnica trochę nie w moim stylu, ale na tobie wygląda rewelacyjnie! :) U mnie wiosna chyba gra w chowanego, dwa dni temu była dziś jej nie ma eh.. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejmy nadzieję, że niedługo zawita u nas na stałe :D

      Usuń
  2. Absolutnie spódnica skradła moje serce. :)

    www.NKFN.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna spódnica, bardzo ładny ma kolorek :):*

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama taką spódnicy wszędzie szukałam, ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuszą mnie również inne kolory tego typu spódnic albo jakieś tiulowe *.*

      Usuń
  5. Spódnica jest rewelacyjna! Ogólnie cały zestaw bardzo mi się podoba! A co do bycia fit - moim zdaniem jak sobie pozwolimy coś na jakiś czas to nic się nie stanie :p Oczywiście nie traktuję raz na jakiś czas jako co dwa dni :D Pozdrawiam!
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! :D Nie noo jasne, co jakiś czas sobie na coś pozwalam. Szczególnie jak zjeżdżam do domu na weekend :p

      Usuń
  6. Boska jest ta spodniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia w lesie, czuć wiosnę ;) oby tylko pogoda się utrzymała, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby oby :D Ale już widać jak pąki się pojawiają na drzewach, będzie coraz piękniej *.*

      Usuń
  8. Ta spódnica jest niesamowita, wygląda baaardzo lekko :) Pozdrawiam, artoflife.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest tak lekka jak tiulowe na pewno ale super się prezentuje :D Pozdrawiam ;)

      Usuń
  9. Spódnica skradła moje serce, jeszcze ten kolor, ostatnio mój hit <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój też! Teraz najczęściej wszystko w brudnym różu bym kupowała haha :P

      Usuń
  10. Oh very amazing pics
    Great coordinate
    xx

    www.sakuranko.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna spódnica ;) to ja czekam na wpisy kulinarne, a z czytaniem książek mam praktycznie identycznie :D poza tym książka w dobrej cenie z Biedry nie jest zła :D

    OdpowiedzUsuń
  12. spódnica do ciebie nie pasuje

    http://iamemilia.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za opinię, chociaż czuję się w niej dobrze ;)

      Usuń
  13. Ciekawe zdjęcia :D. Zgadzam się, że kapryśna coś ta wiosna, raz jest, a raz nie ma. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;) na szczęście coraz piękniej jest :D

      Usuń
  14. Mialam kiedys kiedyś ale taka długa do kostek (mam189 wzrostu) i świetnie się w niej czułam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja nie do końca w moim guście. Gratuluję osiągnięcia bycia fit.
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię ;) Noo jeszcze nie do końca osiągnęłam to co chciałam, do tego jeszcze długa droga ale nie jest to coś na chwilę ;)

      Usuń
  16. Świetny klimat zdjęć! Wyglądasz prześlicznie w tej spódniczce ♥
    Życzę dalszych sukcesów w byciu fit, ja niestety tak nie potrafię, haha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Powoli dążę do celu, bo nie jest to coś na chwilę ;)

      Usuń
  17. Spodnica jest sliczna :)
    http://perfectmrshouse.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna stylizacja! :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja osobiscie jestem zakochana w tych spodnicach, jednak dla siebie jeszcze nie znalazlam tej idealnej ;) swietnie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno w końcu znajdziesz tą jedyną! :D Dziękuję bardzo ;)

      Usuń
  20. Nie wiem dlaczego, ale te spódnice przypominają mi cukierasy, kiedy jeszcze byłam mała :D Bardzo ładna jest! :)

    https://kierunkowy-48.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inne skojarzenia haha :D Dzięjuję ;)

      Usuń
  21. śliczna spódniczka :3
    kochamjesc98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Spódnica jest rewelacyjna. Zarówno jak sesja :)
    obserwuje
    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie wyglądasz w tej spódnicy :)
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Chyba przekonam się do plisowanych spódnic... super ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować, może akurat to właśnie coś dla Ciebie! :D

      Usuń
  25. You look stunning! I have the same skirt in green!
    Would you like to follow each other? Let me know!

    xo,
    priceless-ambition.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :) Yeeaah I thought also about different colours :D And I've already followed you :*

      Usuń
  26. Cudowna jest ta spódnica! :) Pozdrawiam

    www.makesitsimple.com

    OdpowiedzUsuń