poniedziałek, 11 stycznia 2016

Winter walk

kurtka - Stradivarius
szalik - Stradivarius
sweter - H&M
spodnie - H&M
buty - DeeZee 

Hej wszystkim! :) No i mamy 2016 rok! Niesamowite jak ten czas szybko leci! Nie wiem czy to dobrze czy nie... Zaczął się przełomowy dla mnie okres. Matura, studia, wyprowadzka i te sprawy... Jestem trochę przerażona, a jak zaczynam za bardzo się nad tym wszystkim zastanawiać to wpadam w panikę. :p Kolejna sprawa to... nowy rok=nowa ja? Niektórzy się z tego śmieją, niektórzy faktycznie chcą zmienić swoje życie na lepsze. Uważam, że warto tworzyć listę z postanowieniami. Zawsze należy próbować i nawet jeśli coś nie wyszło w tamtym roku, to nie znaczy, że jest skazane na porażkę w tym. :) Jeśli się nie spróbuje to już się przegrało. Ja już mam swoje cele, marzenia, postanowienia wypisane. Nic tylko je realizować, żeby potem spojrzeć na rok 2016 z satysfakcją. :)

A tak w ogóle to zdałam pod koniec października prawo jazdy za pierwszym razem! Cały ten proces był dla mnie ogromnym stresem, który potem musiałam odchorować (co dopiero matura :o). Wiedziałam, że chcę to zrobić jak najszybciej i cieszę się, że mam to już z głowy. Uwielbiam jeździć! Tyle możliwości! Czuję się wolna. :p Jednym z plusów jest np. możliwość pojechania sobie z siostrą na zdjęcia. :) P.s od teraz uważajcie na drogach... :p

 








  
Ph. my sis :*
 
xoxo WW


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz